2018. január 3., szerda

London — Nem csillapodik a botrány, a körülötte lévő vihar elsöpörte Lewis Hamiltont (32) egyik közösségi oldaláról.

London — Nem csillapodik a botrány, a körülötte lévő vihar elsöpörte Lewis Hamiltont (32) egyik közösségi oldaláról. A négyszeres világbajnok brit Forma–1-es pilóta azzal haragította magára még karácsonykor rajongóit, hogy egy általa készített és megosztott vi­deón az unokaöccsét cikizte. A világhálón elszabadult a pokol, s mostanra az autóversenyző az összes fotóját és mozgóképét törölte az Instagramról.
Aki felkeresi az oldalát, csak egy üres felületet lát „No posts yet” – Még nincsenek bejegyzések felirat látható. Meglepő fordulat ez, hiszen a Mercedes versenyzője nagyon aktív volt ezen a fórumon, s mivel 5,7 millió követője van, a szponzorai miatt is fontos volt számára ez a médiafelület.
Így fest most az Instagram-oldala Hamiltonnak: „Még nincsenek bejegyzések” mondat olvasható
A balhé azzal kezdődött, hogy a december 25-én megosztott felvételen Hamilton azt mondta: „Annyira szomorú vagyok, nézzétek meg az unokaöcsémet. Miért viselsz hercegnőruhát? Miért kértél ezt karácsonyra? A fiúk nem viselnek ilyesmit”.
A versenyzőnél kiverte a biztosítékot az unokaöccse hercegnőruhás jelmeze
Ezek után özönlöttek a felháborodott hozzászólások, s az F1-es sztár kénytelen volt elnézést kérni.
„Rájöttem, hogy nem volt helyénvaló, amiket mondtam, ezért töröltem a bejegyzést – szabadkozott másnap Hamilton. – Nem akartam rosszat, sem bárkit megsérteni. Örülök, hogy az unokaöcsém úgy érzi, szabadon kifejezheti önmagát, mindannyiunknak így kellene tennünk. Őszintén bocsánatot kérek a viselkedésemért, belátom, elfogadhatatlan az általánosítás, bárkiről is legyen szó. Mindig kiálltam amellett, hogy mindenki úgy élhesse az életét, ahogy csak szeretné, remélem, hogy elnézik nekem ezt a meggondolatlanságot!”
„Tegnap viccelődtem unokaöcsémmel, de rájöttem, nem volt helyes, amiket írtam, így töröltem a bejegyzést. Senkit sem akartam megsérteni. Örülök, ha unokaöcsém úgy érzi, szabadon kifejezheti magát, ahogy nekünk is kellene tennünk” – írta Hamilton.
Ennyivel nem érték be a követői, a szitokáradat folytatódott, minden bejegyzéséhez érkeztek kritikus kommentárok. Vélhetően a brit sztár ezért törölte az összes posztot az Instagramról, a Twitteren és a F­acebookon pedig a botrány kitöréséig visszamenőleg.
A vele szimpatizálók közül már sokan attól tartanak, szégyenében visszavonul a Forma–1-től is, de ezt a szóbeszédet egyelőre senki sem erősítette meg – igaz, nem is cáfolta – hivatalosan.
Milliókat bukhat a négyszeres vb-első a „kivonulásával”
Komoly pénztől eshet el Hamilton amiatt, hogy törölte az Instagram-bejegyzéseit. Hiszen a portugál futballista Cristiano Ronaldo (32), akinek 118 millió követője van ezen a fórumon, egy-egy támogatott posztjáért 400 ezer dollárt (102,8 millió forintot) kap a szponzoroktól. A 34,6 millió rajongóval bíró amerikai kosaras LeBron James 120 ezer dollárt (30,8 millió Ft-ot) kaszál alkalmanként, vagyis az F1-es sztár a „kivonulásával” lemondhat egy bevételi forrásról is.
forrás : blikk.hu

Nincsenek megjegyzések:

Szolj hozzá te is legyél az első az ismeröseid közül aki hozzál szól