A BKV megtalálta a megoldást arra, ha a buszokon nem működik a klíma és így elviselhetetlen a meleg a vezetőfülkében: utasították a járművezetőket, nyissák ki az ablakot, írja a Népszava.
A hibát ezt követően jelezniük kell. Erre azután került sor, hogy nemrég egy sofőr lefotózta, 45,3 fokban dolgozik, egy olyan típusú buszon, amit tavaly vásárolt a BKV. Kiderült, egy Modulo-busz sofőrállásban elektromos hiba nem működött a klíma, úgy küldték forgalomba, hasonlóan más járművekhez.
Azóta a BKV keresi, ki a fotózó sofőr. Szabó István, a Belföldi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezetének elnöke a Népszavának elfogadhatatlan nevezte a BKV belső hajtóvadászatát.
Ne csodálkozzunk, ha leordítja a fejünket a buszsofőr
Bokrok mögül rájuk vadászó BKK-ellenőrök, egymásnak ellentmondó elvárások, hajcsár diszpécserek, köpködő utasok, és még néhány kimeríthetetlen stresszforrás az alacsony fizetésért cserébe. Rengeteget hallunk és olvasunk tahón viselkedő busz-, troli és villamosvezetőkről, de sok okuk van rá, hogy feszültek legyenek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése